Gedichtje: inspiratie om alle liefde toe te laten



Er is zo veel liefde aanwezig voor jou, maar het kan soms lastig zijn om dit echt helemaal toe te laten en om deze liefde voor de volle 100% te ontvangen. Laat jij het écht toe? Ik schreef er een gedichtje over. 

Gedichtje

Laat het maar toe

Al weet je soms niet hoe

Al voel je die angst diep van binnen

Weet dat jij nu kan beginnen

 

Laat het maar toe

Laat de liefde van een ander door je heen stromen

Laat het maar toe

Laat het leven je dragen en je tegemoet komen

 

Laat het maar toe

Er is genoeg liefde voor iedereen

Laat het maar toe

Je geliefden zullen er voor je zijn, ze gaan nergens heen


Laat het maar toe

Zet het deurtje van je hart maar voorzichtig open

Laat het maar toe

Er is zoveel meer liefde voor jou dan je ooit had kunnen hopen

 

Laat het maar toe

Wat is er toch zo eng aan het ontvangen

Laat het maar toe

Het mag er zijn, ik zie jouw verlangen

 

Laat het maar toe

Geef jezelf de permissie om gezien te worden

Laat het maar toe

Je bent het waard, er mag écht van jou gehouden worden

 

Want wanneer jij echt alle liefde toe laat

Zal je zien dat het begint te flowen, dat het leven je draagt

Wanneer jij niet meer schuilt achter jouw schild

Dan kan jij de verbinding aan gaan waar je zo naar verlangt, die je zo graag wilt

 

Wanneer jij dat stevige muurtje met compassie vaarwel zwaait

Wordt jouw leven weer een klein stukje omgedraaid

Van: ik doe het alleen en ik laat niet toe

Tot: ik voel dat je van mij houdt, ik hou van jou, en hoe

 

Een gevoel van rust zal komen wanneer jij besluit

Deze liefde verdien ik, punt uit


Heel veel liefs


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts