Oefenen met zelfliefde tip #1

Tip #1

Zelfliefde is voor mij dat jij de liefde die je voor een ander kan voelen ook helemaal voor jezelf voelt. Zacht zijn voor jezelf en jezelf alles gunnen waar je maar van droomt. Zelfliefde is een journey en op elk moment van de dag kan je je bewust worden van de dingen die jij doet en of die uit liefde voor jezelf komen.

Om te oefenen met zelfliefde (want ja, dat kan je gewoon lekker oefenen) stel ik mezelf vaak de volgende vraag: waar heb ik op dit moment echt zin in? Of waar heb ik nu echt behoefte aan? En dat kan van alles zijn: van een wandeling maken in de natuur tot een gezonde lunch bereiden en lekker kokkerellen. Van een geliefde opbrengen tot een bloemetje kopen voor mezelf. Van even niks doen en tot rust komen tot de kaarsjes overdag aan steken, gewoon omdat ik daar zin in heb.  

Echt luisteren naar mijn behoeftes en het mezelf dan ook GUNNEN om het te gaan doen is een van de manieren waarop ik zelfliefde oefen. 

En die liefde voor jezelf voelen, dat gun ik je zo! Dus waar heb jij vandaag behoefte aan? Waar heb je op dit moment écht zin in? Pak een momentje om dat te gaan doen en enjoy 💗

Reacties

Populaire posts